Libertas Consultancy & Interim Management

Interim Management

Een interim manager is een tijdelijk leidinggevende van buiten de organisatie die voor een bepaalde tijd wordt aangetrokken om de leiding van een afdeling of organisatie op zich te nemen.

Redenen om interim managers aan te trekken kunnen divers zijn. Soms gaat het om de vervanging van een manager, bijvoorbeeld omdat er nog geen geschikte opvolger is gevonden of omdat de huidige manager langdurig ziek. Veel vaker kiest een organisatie voor een interim-manager omdat een grote verandering in het bedrijf gewenst is of gaat plaats vinden.

 

Libertas Consultancy zorgt met haar ervaring en kennis voor een frisse blik van buiten, voor het stellen van moeilijke vragen en het nemen van zware besluiten. Er is een uitgebreide ervaring aanwezig ten aanzien van managementvraagstukken, zo ook grote kennis van specifieke werkgebieden en organisatiethema’s om bijvoorbeeld complexe programma’s of projecten aan te kunnen sturen. Maar ook lijnactiviteiten en inzetbaar op allerlei vakgebieden: strategisch beleid, financieel, inkoop, verkoop, marketing, personeelszaken, juridisch, facilitair, etcetera.

 

Copyright 2014 © All Rights Reserved